- Çalışan sayısı 5 ile 50 arasında yer alan orta ölçekli işletmeler.
- Birden fazla sektörle ilgilenen ve birden fazla şubesi olan işletmeler.
- Sadece ürüne değil de kurumsal bir çözüm ortağına sahip olmak isteyen işletmeler.
- İşletmelerini uçtan uca takip etmek ve bu takibi yaparken de hızlı, verimli ve kolay bir şekilde yapmak isteyen işletmeler.
- Kontrollü büyümeyi hedefleyen işletmeler.
- İhtiyacından fazla fonksiyon satın almak istemeyen işletmeler.
- Stok giriş-çıkış hareketlerini takip ederek, stok envanterlerini yönetip hatalı satın almaların önüne geçebilir, depolarınızı etkin yönetebilirsiniz.
- Potansiyel müşterilerinizi ve müşterilerinin bilgilerini kayıt altına alarak tekliften siparişe kadar etkin müşteri ve satış yönetimi yapabilirsiniz.
- Masraflarınızı detaylı analiz ederek giderlerinizi kontrol altına alabilir, önceden planlayabilir, karlılığınızı artırabilirsiniz.
- Hizmet sektöründe faaliyet gösteriyorsanız giderlerinizi proje bazlı kayıt altına alıp belgelendirebilir ve proje karlılığını da izleyebilirsiniz.
- Etkin bakiye yönetimi ile bakiye yaşlandırma, adat hesaplaması yapıp, tahsilat analizi özelliği ile zamanında ve doğru tahsilat yaparak nakit akışlarınızı daha verimli yönetebilirsiniz.
- Bankalarla bilgi alışverişi özelliği ile finans operasyonlarınızı daha kolay ve hızlı yürütebilirsiniz.
- E-Devlet uygulamalarına kolaylıkla entegre olabilir, kâğıttan dijitale geçiş yaparak maliyet avantajı sağlayabilirsiniz.
- İthalat veya ihracat yapıyorsanız tüm süreçlerinizi tek bir program üzerinden verimli bir şekilde uçtan uca gerçekleştirebilirsiniz.
- Yazılımınızı mevzuata uygun, en güncel sürüm ve versiyonunu ek bedel ödemeden kullanırsınız.
- İş süreçlerinizi en güncel iş yapış modelleriyle yönetirsiniz.
- Daha etkin bir fayda ve maliyet hesabı (yıllık olarak ödenen bedel üzerinden şirketteki toplam kullanıcıya göre kişi başı ve aylık maliyet kolayca hesaplanabilir) yaparsınız.
- Yazılım bedeline tek seferde katlanmak yerine yıllara bölerek ödersiniz.
- Üst versiyonlara ücretsiz olarak geçebilirsiniz.
- Vergisel avantajlar elde edersiniz.
- e-Fatura, e-Arşiv, e-İrsaliye, e-Mutakabat, e-Serbest Meslek Makbuzu Yönetimi gibi e-dönüşüm çözümlerini ücretsiz olarak aktive edebilirsiniz.
- İhtiyaçlara uygun şekilde özelleştirilebilir.
- İşletme yönetimi çözümleri ile işletme büyüdükçe ürüne ek fonksiyonlar eklenebilir.
- Perakende, akaryakıt, iş makinesi kiralama ve dayanıklı tüketim malları sektörlerinin ihtiyaçlarına göre çözümler ürüne eklenebilir.
- E-Dönüşüm çözümleri ile e-Devlet uygulamalarına kolay geçiş yapılabilir.
- Entegrasyon çözümleri ile işletmenin kullandığı diğer ticari yazılımlar ile kolay entegrasyon sağlanabilir.
- Eş zamanlı kullanıcı sayısı kadar ek kullanıcı ücretlendirilir.
- İster tek seferde ister kiralayarak ürüne sahip olunabilir.
- Yazılımınızın mevzuata uygun, en güncel sürüm ve versiyonunu ek bedel ödemeden kullanmak
- İş süreçlerinizi en güncel iş yapış modelleriyle yönetmek
- Daha etkin bir fayda ve maliyet hesabı (yıllık olarak ödenen bedel üzerinden şirketteki toplam kullanıcıya göre kişi başı ve aylık maliyet kolayca hesaplanabilir)
- Yazılım bedeline tek seferde katlanmak yerine yıllara bölerek ödeme kolaylığı
- Üst versiyonlara ücretsiz olarak geçiş olanağı
- Vergisel avantajlar
Merak Edilenler
- Aynı anda 21 kullanıcı ile kullanabilirsiniz.
Evet, genel ve sabit kıymetler muhasebesi yönetimi ek paketini satın alarak yada kiralayarak yapabilirsiniz.
- Hayır, SQL2016 ve üzeri sürüm gereklidir.
- Evet, Mikro Jump ailesinde de kiralama ek paketini satın alabilir veya kiralayabilirsiniz.
Mikro Jump sizin için doğru seçim.
Evet belirli alanlar için Toplu değişiklik yapılabilir.
Evet, perakende yönetimi ek paketi ile kasalarla ve yeni nesil ÖKC’lerle haberleşebilirsiniz.
Evet, temel üretim yönetimi ek paketi ile yapabilirsiniz.
Evet, müşteri ile anlaştığınız teslim tarihi, fiyat, ödeme planı ve lokasyona göre şartlar belirleyebilir. Bu şartlar doğrultusunda satışınızı gerçekleştirir, zarar etmezsiniz.
Evet, belirli bir şirket kısıtlaması yoktur.
Evet, operasyonlar menüsü yardımı veya fatura oluştururken ilgili kısayol tuşları ile de bu işlemi yapabilirsiniz.
Evet, örneğin; satın alma sırasında anlaştığınız fiyatları ve vadeleri sisteme girip irsaliye ve faturaya otomatik gelmesini ve tedarikçiden gelen ürünün fiyatı ile kontrolünü sağlayabilirsiniz. Fark varsa da fiyat farkı faturasını sistemden otomatik üretebilirsiniz.
Evet, aynı formatta excel oluşturarak direkt aktarım yapabilirsiniz.
Evet, e-Dönüşüm çözümlerini kiralayarak kesebilirsiniz. E-faturadan KEP’e kadar tüm e-Dönüşüm çözümlerini kiralayabilirsiniz.